Vart tar tiden vägen?

Jag har väl till slut motvilligt fått inse att äldsta sonen faktiskt HAR tagit steget in i tonåren. Ett säkert tecken är att han gått med på Facebook:)

Såg att han lagt ut cirka fyrtio bilder där under rubriken "Mina Hundar" - vilket var roligt att se!
Och han hade lyckats hitta en bild på Elton som jag missat (hur det nu är möjligt:).

Jag tycker ju fortfarande att Elton är en liten plutt, men när man ser de "gamla" bilderna så inser man hur snabbt de växer.


Mini-plutten


Före öronen antog Dumbo-storlek:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Men åååh. Vi har ju snart vuxna hundar... Min lilla lilla prinsessa, hon kommer nog behöva en kompis.

2010-09-17 @ 14:43:07
Postat av: Linda

Vi får skaffa ny hund varje halvår, så att man alltid har en plutt:)

2010-09-17 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0