Terminator – Domedagen

Ute börjar hösten inta Sund ordentligt.
Träden skiftar i vackert gul-rött och igår var det faktiskt lite kallare i sovrummet på kvällen än vanligt. Skönt då att ha ett gratis värmeelement i sängen – dock ett snarkandes sådant.
Hela natten har Elton legat under min haka och jag vet inte riktigt vad det är, men jag tröttnar aldrig på att gosa in mig vid kinderna, öronen, dubbelhakorna (Eltons alltså, vill jag poängtera)..

Sedan kom morgonen och det sedvanliga hemska uppvaknandet – Andreas alarm som tjuter igen och igen…och igen.
Han verkar inte ens notera det och jag blundar visserligen, men hör ju så klart. Till slut, när oljudet aldrig upphörde imorse, kisade jag lite sömndrucket åt den andra sänghalvan till – och där var han!





Hopkrupen över sin lysande mobil såg Andreas ut som Arnold i Terminator 2, scenen i början av filmen där han teleporterats från framtiden i den väsande och sprakande bubblan. Precis så.
 
Nu vet jag att Andreas kommer att tycka att det här inte är något att skriva om här på Backbonesbloggen, men jag SÅG att även Elton fann det hela en smula förvånande..:)


Vem vet - imorgon kanske jag vaknar med Wolverine vid min sida..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0