Gentlemannen Rambo

Det har väl kanske varit mest valpfokus för min del senaste tiden - det erkänner jag.

Men idag när solen sken och det var härlig höst i luften, tog jag med Rambo på en svamp-letar-promenad. Genom oländig skog tog vi oss - jag har en förmåga att i snyggaste Gollum-stil huka mig under gran och tall när det gäller att hitta det gula guldet i skogen.
Rambo visade mig på bättre och lättare vägar, som om han trodde att jag behövde lite hjälp...raringen. Och han satt så snällt och väntade medan jag plockade svampen och pussade mig lite då och då.

Jag tror vi var rätt nöjda båda två när vi traskade hemåt..och kantarellmackan blev så klart supersmarrig!


Min favvo-Rambo!


Kommentarer
Postat av: Josefine, Oscar och prinsessan Luna

Vi kanske skulle kunna låna han... och dem andra hundarna... Ni kanske skulle behöva lite ledigt, så kan jag bli hundägare på heltid;)

2010-09-03 @ 09:39:48
Postat av: Lucas

Hejsan, vad gör dudå? :)

2010-09-03 @ 10:07:21
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ni är riktigt hundfrälsta där uppe i norr, hör jag:) Skulle gärna låna ut hundarna till er, men oj vad vi skulle längta efter både dem och er:) Kram och fin helg på er

2010-09-03 @ 11:37:05
Postat av: maria

Härligt att vara ute i skogen. Jag ser fram emot en skön skogshelg vi ska köra spår både lördag och söndag har jag tänkt mej!//maria

2010-09-03 @ 18:44:41
URL: http://smultronpaettstra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0