Svampkungen Rambo

En intensiv helg har det varit. Veden har flyttats till källaren och uthusen rensats. Andreas är väl den som i sanningens namn stått för det mesta av arbetet, men idag var jag med en stund och staplade ved upp till taket.
Efter några timmar var jag nöjd med allt som Andreas gjort, så då tog jag med mig Rambo till skogen istället:)

Och alltså..undrar om inte Rambokillen blivit kantarellhund...?
För varje gång han ledde mig genom gran och över mossa, så nog stod där alltid kantareller i hans väg.

En alldeles egen svamphund...

...jag kan inte önska mig mer av min höst!:)


Kolla - här får Rambo korn på svampen!


Ändrar riktning lite.."Följ med nu matte, så fyller vi korgen!"


Här är resultatet - gott till kvällsmackan!



Hoppas ni alla har en härlig höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0