Pratstund med Jämtland

Härom dagen hade jag ett långt telefonsamtal med Lunas matte Josefine och vi är rörande överens om självklarheten i att våra valpar ska få sova i sängen. För det är ju precis som Josefine säger; Man måste ju tänka på hundarnas närhetsbehov också:)

Vi diskuterade våra olika valpkursers inlärningstekniker och framöver ska jag träna lite med Elton, som det tränas i norra delen av vårt land. Intressant och spännande att se resultat på det! Och Josefine tvingade mig att rapportera hur det går, så jag vågar inte fuska heller...:)
 
Och nu är valpkursen slut här i Aneby. Det blir en lång väntan till mars när unghundskursen drar igång.
Men det är klart vi ska gå den också - Elton och jag...hur ska han annars bli en lydnadschampinjon?:)

Tack Josefine för ett jättetrevligt samtal, vi längtar efter er alla!


Gissa vem som duktigast i Jämtland är..?:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0