Näst sista valpkurstillfället

Måndag efter måndag har vi troget åkt till Aneby och valpkurs. Väldigt mysigt måste jag erkänna att det är. Både själva träningen och sedan utbytet av andra hundägare på teoridelen. 

Elton är jätteduktig hela tiden medans han är det...:) Sedan tröttnar han, tappar fokus och då är det bara helt enkelt roligare att nosa runt i den spännande gräsmattan och hälsa på de andra hundarna.

Igår var det redan näst sista tillfället och jag tror minsann att jag kommer att sakna kursmåndagarna...

...(fast jag ska gå unghundskursen i vår förstås..:)


Gunnar i sin fina tävlingsdräkt!:)


Visst ÄR du söt!


Två som frös och ville in i stugvärmen och fika:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0