Jakten på den svåråtkomliga leksaken

Det är faktiskt lite underhållande att se Elton försöka roffa åt sig Rambos leksaker. Han går precis efter Rambo och blundar (eftersom Rambos svans viftar i 190 km/h rätt över ansiktet på honom) och man bara ser hur gärna han vill åt leksaken i Rambos mun.

Men det är inte det lättaste uppgiften här i valpvärlden. Rambo passar noga på sina leksaker, men Elton är ganska envis han också:) 


Snälla Rambo, skulle jag kunna...?


Nähä...inte det, nä...


Hmm, undrar om Rambo ser att min tass försiktigt närmar sig...?


Det upptäckte han visst, ja...jag får väl låtsas att jag bara ville nosa lite på hans tass då...


Tada!! Jag fick den, jag fick den - jag är en tuff amstaff, jag! Är jag bara jättetyst kanske jag hinner ha den i fem sekunder nu..


Kommentarer
Postat av: Maria

Dom är ju för roliga! och gud vad stor Elton blivit. Kul att följa honom och de andra småttingarna (????) på bloggen! hoppas att allt är bra med dej annars!//maria

2010-10-27 @ 21:46:16
URL: http://smultronpaettstra.blogspot.com
Postat av: Camilla o Prada

Hej

Det är alltid lika roligt att läsa er blogg och era kommentarer till era foton :D

Lovar att idag då solen tittat fram skall jag ut och fota Prada så ni får lite dags färska bilder av henne. Varit dålig på det som ni märkt :( Vad söt Ääääältooon är Kram på er och Prada sänder med en hon oxå //Camilla & Prada

2010-10-29 @ 09:15:20
Postat av: Linda

Det är väldigt kul att skriva om de "små" liven, inte minst att gå tillbaka och kika vad mycket som har hänt med dem!



Ska bli kul att se kort på Pirayan, Camilla!



Kram till er båda

2010-10-30 @ 19:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0