Utställning i Växjö

Upp tidigt och iväg till Växjö Tipshall för utställning. Det var ett tag sen jag ställde nu och jag har väl haft det lite kämpigt med min nervositet och känt mig som en svettig tennsoldat varje gång i ringen.
Så det växlande mellan förväntning och ångest i bilen dit.

Väl på plats så kändes det rätt okej ändå och efter några lyckade genrep under en läktare så var det så dags. Och givetvis var vi först ut så det gick väl ändå över förväntan, men det räckte inte för den reservinsatte domaren - jag åkte ut direkt:)

Men det är väl själva grejen med en bedömningssport - bra ena gången och dåligt andra, det viktigaste är ju ändå hund och förare tycker det är roligt .

Så tennsoldaten med glad hund kommer givetsvis tillbaka:)

Nedan några bilder från äventyret!










Kommentarer
Postat av: Camilla & Prada

Hur löd kritiken då?? Nyfiken

Anmält till Göteborg ännu???

Kram

2010-11-08 @ 11:20:01
Postat av: britta ö

Av bilderna att döma handlar du din hund snyggt, har fattat att inte "mata" direkt i mun eller locka uppåt. Lite för fort i rörelse kanske, hon tappar resning. Men, DU HAR INGET ATT VARA NERVÖS FÖR!

På'et igen bara! varm hälsn i vintern "mormor"B.

2010-11-13 @ 10:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0