Tänd ett litet ljus




Jag har funderat och funderat över hur jag skulle göra det här inlägget så att det passar en Amstaffblogg...

I helgen fick jag nämligen ett nytt intresse. Min kompis Pernilla är så himla duktig på att göra finfina scrapkort och så berättade hon då om detta med ljusen.

Hennes blogg hittar ni här.

Att skapa och kreera är kul och jag hamnade nästan som i trans när jag provade på att göra mina egna ljus. Kommer definitivt att bli fler och jag funderar över att ge mig själv verktygen som behövs i julklapp:)

Och för att knyta ihop säcken och kunna visa detta även här, så kan man ju göra ljus med små hundtassar som motiv och fina texter om människans bästa vän.
Vem vet, det kanske kommer ett speciellt Backbonesljus framöver... 

Så där, det gick ju!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN vilka otroligt fina ljus! Det där måste du lära mig, dem var ju alldeles underbara. Och perfekt nu när man är inne i ljusberoendet igen.

2010-11-09 @ 17:38:20
Postat av: Josefine

Det var från mig...;)

2010-11-09 @ 17:39:09
Postat av: Linda

Vilken tur att det var du;)



Förklarar gärna hur man gör och när ni kommer (snart) och hälsar på, kan vi ha en ljuspysseldag!:)

2010-11-09 @ 19:44:06
Postat av: Pernilla/Trollwing

Vackra, vackra ljus, vad duktig du e tjejen!!!

Kramar:)

2010-11-09 @ 20:34:07
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack vare dig, gomman! Nu har jag länkat till dig också!:) Poss

2010-11-09 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0