Valpkärlek

Jag håller med det en av våra valpköpare nyligen sa: Jag visste inte att man kunde bli så fäst vid ett djur.

Dessutom har jag en hemlig plan att försöka få Elton att bli "min" hund. Jag menar, Andreas har ju Arla som är mer än hussig - det är inte mer än rätt att Elton tyr sig mest till mig..

Min plan inkluderar att införskaffa roliga leksaker som jag gömmer för Andreas, så att bara jag blir den roliga lektanten plus att jag från och med nu alltid kommer att ha gottis i fickorna...jag kan ju inte misslyckas med detta känner jag..:)

Nä, nu ska jag smyga bort till Elton och vara hur rolig och underbar som helst..;)


Foto: Adina Malveklint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0