Välkommen till vår nya blogg

Nu börjar vi kommunicera i bloggform istället:)

Här kommer vi givetvis att uppdatera hur det går för våra småttingar runt om i landet, men även om det vardagliga som händer här på kenneln med träning, utställningar osv.

Alla valpar har hittat toppenhem och nu är det bara lilla Louise som ska hitta en matte/husse.

Backbones Louise

Lousie är en lugn liten tjej, som gillar att gosa och kela. Hon är nyfiken och busar gärna runt med sina syskon, men väljer oftast att lämna leken efter en liten stund. Hon är väldigt kontaktsökande och anmäler sig alltid frivilligt till en stund i famnen.
Färgen är röd med vita tecken/svart mask. Hon är otroligt näpen och söt och vi tror att hon kommer att bli en mycket tillgiven fröken när hon blir vuxen, som kommer att vara lätt och smidig att ha med att göra.

(Och jag misstänker att min dotter kommer att vilja vara med och godkänna den/de som vill ge Louise ett nytt hem...:)

 


Kommentarer
Postat av: Maria P

Å vad kul att ni fortsätter rapportera i bloggform. Jag misstänker att jag har varit en av de mest flitigaste besökarna på er hemsida de senaste månaderna fast jag inte skulle ha nån valp... Tyvärr var inte timingen rätt denna gången men jag hoppas så klart att ni hör av er om och när det bilr dags för nästa kull!!! Och lilla Louise är ju så näpen så jag nästan smäller av och jag jobbar hårt med mej själv för att inte ringa och tinga henne... Jag tittar in snart igen, ha det så bra alla två- och fyrbenta vänner på Backbones!

2010-08-11 @ 09:23:51
Postat av: Linda

Tack Maria! Du vet ju vad jag har sagt (om du är den Maria P jag tror)..att har ni vägarna förbi...:) Ha det så gott!



2010-08-11 @ 09:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0