Söndagsmys

Jag sitter här och försöker komma på om jag tycker att det är en lung och skön söndag, eller om jag är en smula rastlös. Ibland kan det vara svårt att avgöra det där:)

Igår förundrades jag över hur mitt liv förändrats sedan jag träffade Andreas. Satt i soffan och kollade teve, när alla fyra hundarna kom inrusandes i vardagsrummet (eller ja, 3½ hund kanske det är ännu så länge:)
Sedan sitter man en stund bland 16 stycken håriga ben som ska virvla runt tills alla hittat sin perfekta plats. När stillheten åter inträder i mitt liv är mina mysbyxor täckta av hundhår och ena örat lite naggat på...

Nu ska vi söndagsmysa - DET är en söndag perfekt till!:)



Hur klarar man att motså den här blicken?



Kommentarer
Postat av: Maria

Det ser ut som om en liten kille redan myser... Jag ska åka till Vaggeryd och se på fotboll, Elin ska spela. Hoppas, hoppas att det inte börjar regna...

2010-08-15 @ 16:15:22
URL: http://smultronpaettstra.blogspot.com
Postat av: Linda

Det är gott med mysstunderna! Hoppas du slapp regn nu då!



2010-08-15 @ 19:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0