Prada - Backbones Louise

Om vissa valpar hamnade i grannhusen, så fick vi även några långväga valpköpare och Pradas matte var nog den som fick åka allra längst.

Prada bor nu i norra Norrland och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta detta för min dotter, som så gärna ville behålla just denna valp. Jag försökte lite snyggt lägga fram idén om att Pradas matte nog får ta sig an min dotter några veckor varje sommar, men jag vet inte riktigt nu i efterhand, om vi faktiskt klubbade något i den frågan:)

Prada var den lilla försiktiga tiken i kullen, men nu har vi hört ryktas att hon fått smeknamnet Piraya och att tår och fötter ligger illa till. Men det där är ju bara rykten, som sagt...;)






Kommentarer
Postat av: Camilla & Prada

Linda Givetvis får din dotter komma upp varje sommar några veckor och sköta om Prada-Piraya :P Jag hoppas att även du och Andreas skall våga er norr över någon gång Ler Men jag hoppas och tror att vi skall hinna inom er i september på vägen hem från Sofiero utställningen//Kram på er

2010-08-15 @ 18:09:02
URL: http://www.milligucci.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Naee, vi ska inte tvinga på dig henne, men däremot skulle det vara kul att fara uppåt någon semester - vi har ju fler valpar i norra delarna av landet:)

Välkomna i september, får se till att Jenna är här då! Kramelikram

2010-08-15 @ 18:44:36
Postat av: Camilla & Prada

Skrattar trodde det ingick i valp avtalet att få ha Jenna här varje sommar, skrattar Kraaam

2010-08-16 @ 09:18:42
URL: http://www.milligucci.dinstudio.se
Postat av: Linda

Jag glömde att skriva in det bara...:)

2010-08-17 @ 09:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0