Loke - Backbones Braveheart

Att filmtiteln Braveheart skulle finnas med i Backbones "Movie-Collection" var tämligen självklart - likaså att det blev Loke som fick namnet.
För en krakigare valp har jag aldrig skådat (nu har jag ju i och för sig bara skådat denna vår första valpkull, men ändå...:)
Loke var den minsta av valparna vid födseln och det första dygnet höll jag andan varje gång jag kikade ner i valplådan - visste inte om han fortfarande andades eller inte.
Men Loke klarade sig finfint och med tiden har han tagit för sig mer och mer.
Min vän Pernilla tog honom till sitt hjärta, kattmänniska som hon är, och hon sa att hon skulle komma att bli tvungen att följa hans utveckling resten av hans liv. Hon är sån Pernilla, vurmar för de som hon tycker..ja, hur ska jag säga det...hmm...jo, alltså - hon döpte honom i alla fall till Skräpet...

Nu har Loke fått sitt hem hos vår bonus-ungdom Victor. Han kommer och hälsar på oss då och då (till Pernillas stora belåtenhet). Loke syftar jag alltså på, även att Victor är lika välkommen han.

Loke brukar hänga lite med Elton och Arla, ser upp till Rambo och retas med Disel. När han har tid kryper han upp i mitt knä för att gosa en liten stund:)





Foto: Victor Green


Kommentarer
Postat av: Pernilla/Trollwing

Alltså - hur rar är inte den där lite charmigt misslyckade uppsynen han har?? Man blir helt varm i hjärtat och kan inte låta bli att le ända upp till öronen:) Jag bara älskar bilden när han tänker se cool ut och glömmer dra in tungan, no wonder he had me at hello ;) Lyllo Victor!



Jättehärliga bilder på alla superfina valpar!! Kramar

2010-08-16 @ 12:14:13
URL: http://trollwing.blogg.se/
Postat av: Linda

Javisst är han underbar - tur vi har honom inom räckhåll:)

Kram

2010-08-17 @ 09:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0