Eltons nya säng

För någon vecka sedan blev jag överförtjust i Leos hundbädd och ville så klart genast åka och köpa en likadan själv.
Men sedan blev det ändå att jag tänkte "Jovisst, var den jättefin, men vi har ju faktiskt redan en..."
(Man kan ju tänka så ibland och sucka lite samtidigt som man motvilligt släpper shoppingfunderingarna).

Men sedan råkade den gamla bädden hamna i orätta händer (tänder) och gick sönder, så då var jag ju liksom bara "tvungen" att åka och köpa en ny...jag menar, Elton måste ju ha någonstans att sova:)

Han gillar den redan...sover kungligt och försvinner nästan i den pösgosiga puffen.

Jag hoppas vi får ha den kvar ett tag!:)




Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken mysig blogg jag ramlade in på här då =)

Och jössös vilken "go" hundsäng, var är den köpt?? Den hade ju min lilla amstaff kille sovit som en prins i.

Tror våra killar är nästan lika gamla =)

Ha det så bra.

Mvh Therese och amstaffen Wille

2010-11-05 @ 10:13:06
Postat av: Linda

Hej! Vi köpte hundsängen på Djurmagasinet i Jönköping. Den är helt underbar, men i ärlighetens namn sover Elton alltid i vår säng istället för i sin egen:)



Kul att du tittade in på vår blogg!

2010-11-05 @ 12:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0